Proiect 2017-1-LT01-KA201-035235 OFF BOOK |
Proiect: OFF-BOOK Proiect finanțat prin programul Erasmus+ Perioada de implementare : 01.11.2017 – 31.10.2019
Parteneri: Coordinator: Pixel Associazione, Florence, Italia Klaipeda Puppet Theatre (Lituania) Klaipeda University (Lituania) Simonas Dachas progymnasium (Lituania) Colegiul National de Arta Octav Bancila (Romania) Teatro Stabile di Grosseto (Italia)
Grup Țintă: 8 cadre didactice reprezentând cele două școli care acționează ca parteneri de proiect 30 de cadre didactice reprezentând cele 5 școli care acționează ca parteneri asociați în fiecare țară 760 de studenți (estimând 20 de elevi pentru fiecare profesor implicat)
Context: I.Contextul European actual prezintă urmatoarele caracteristici: 1. Creșterea multiculturală 2. Generarea de noi modele culturale II. Această nouă dinamică a Uniunii Europene generează un impact direct asupra sistemelor de învățământ prin: 1. experiențele cotidiene ale profesorilor se schimbă; 2. crește tensiunea socială; 3. lipsă de înțelegere și dialogul dintre diferite culturi; 4. atitudini discriminatorii conexe și performanțele slabe ale elevilor; 5. părăsirea timpurie a școlii (ELS) este identificată ca fiind intensă. Obiective: · Îmbunătățirea competențelor interculturale ale profesorilor de gimnaziu în noile metode educaționale (educație non-formală) pentru a face educația mai puțin „judecată” și mai incluzivă, promovând astfel nediscriminarea și reducând părăsirea timpurie a școlii. · Oferirea elevilor de gimnaziu oportunitatea de a-și dezvolta cunoștințele despre principiile drepturilor omului și un grup solid de competențe soft pe care le vor utiliza pentru a combate discriminarea și a exploata multiculturalismul ca valoare adăugată. · Schimbul de bune practici între școlile gimnaziale, experții academici în pedagogie, teatrele cu experiență în utilizarea educațională a artelor spectacolului la școală
Rezultatele Proiectului: Proiectul OFF-BOOK pune la dispoziție două produse intelectuale
Accesibile: https://off-book.pixel-online.org/ |
< Prev | Next > |
---|